WSTĘP

Uprzejmie informujemy, iż oficjalny sklep wydawcy Willson Media działa pod nową domeną – www.ksiazkineli.pl, klienci wchodzący na stronę www.sklepfilmowy.pl są automatycznie przekierowywani na nową domenę. Wszelkie konta założone na serwerze pozostają aktywne pod nową domeną. Mamy nadzieję, że nowa strona spełni Państwa oczekiwania. W przypadku uwag zapraszamy do kontaktu :).

ŚCIEŻKA ZAKUPOWA – w skrócie ?

Klient jest uprawniony do składania zamówień na produkty dostępne na Stronie internetowej ksiazkineli.pl przez następującą ścieżkę zakupową:

1. OGLĄDANIE i ROZMYŚLANIE… PLANOWANIE CZYTANIA i ZABAWY ?

Wybierz produkty, które chcesz zamówić.

2. DODAJ DO KOSZYKA

Aby dodać produkty do koszyka należy przy wybranym produkcie kliknąć przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Zostanie on automatycznie dodany do Twojej listy zakupowej. Zawartość koszyka możesz sprawdzić w prawym górnym rogu strony klikając ikonkę „KOSZYK”.

– Przy niektórych produktach należy wybrać wzór/rozmiar/kolor.

– Przy niektórych produktach można też skorzystać z opcji dodania dodatkowego produktu w promocyjnej cenie, wyświetlanego obok właściwego produktu. W tym celu należy zaznaczyć właściwe okienko (znaczek w kwadraciku) i kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA”. Dodane zostaną do koszyka oba produkty – główny oraz dodatkowy produkt w promocji (zaznaczony znaczkiem w kwadraciku).

Uwaga: dodanie produktu do koszyka nie jest jednoznaczne z jego rezerwacją. Jeżeli nie opłaciłeś zamówienia lub nie dokończyłeś procesu zakupowego – produkty w Twoim koszyku nadal są dostępne dla innych Klientów i mogą zostać sprzedane, pomimo że u Ciebie w koszyku nadal będą widoczne. Informacja o braku dostępności pojawi się przy próbie zapłaty.

3. ABY DOKONAĆ ZAKUPU NALEŻY:

– Mieć dodane produkty do koszyka.

– Opłacić je przez kliknięcie „KUPUJĘ I PŁACĘ” (należy też podać dane do wysyłki, dane do dokumentu sprzedażowego oraz należy wyrazić zgody określone, jako wymagane).

4. OPCJE DOSTAWY (Polska):

– Kurier InPost (dostawa od w dni robocze od poniedziałku do piątku).

– Paczkomat InPost.

– Kurier InPost za pobraniem – w wyjątkowych przypadkach, a szczególnie w przypadku seniorów wyrażamy zgodę na płatność za pobraniem. Jeżeli jest to dla Ciebie ważne – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Pomożemy złożyć zamówienie ?. Opcja „za pobraniem” nie jest automatycznie uruchomiona w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl.

– Odbiór osobisty – z uwagi na ograniczenia epidemiczne – tylko za uprzednim kontaktem ze Sklepem internetowym ksiazkineli.pl i potwierdzeniem przez sklep możliwości odbioru.

KONTAKT DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA: sklep@ksiazkineli.pl, tel. 571 436 571

WYSYŁKI ZAGRANICZNE:

– Wysyłamy przesyłki w cały świat ?. Ceny przewoźników są zmienne, więc każdorazowo wyceniamy przesyłkę na postawie szacowanej wagi i wymiarów zamawianych produktów.

Aby otrzymać wycenę skontaktuj się z nami mailowo na: sklep@ksiazkineli.pl i napisz które produkty chcesz zamówić i w jakiej ilości. Wrócimy z informacją odnośnie kwoty przesyłki.

5. CZAS NADANIA:

– Produkty oznaczone symbolem „kangur”, zamówione i opłacone do godziny 14.00 nadajemy tego samego dnia. Kurier InPost doręcza standardowo przesyłki w ciągu 24 godzin, więc następnego dnia paczka powinna być już u Ciebie :).

– Produkty oznaczone symbolem „koala” wysyłamy do 48 godzin :).

§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa w szczególności:

a) zasady korzystania ze sklepu internetowego oraz strony internetowej – ksiazkineli.pl;

b) zasady rejestracji w sklepie internetowym ksiazkineli.pl oraz rejestracji/zgłoszeń do projektów prezentowanych na stronie internetowej ksiazkineli.pl, chyba że projekty te np. konkursy mają własne regulaminy;

c) warunki i zasady składania zamówień na produkty dostępne w sklepie internetowym ksiazkineli.pl oraz uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży takich produktów;

d) sposoby i warunki dostarczania zamówionych produktów Klientowi lub odbioru produktów przez Klienta;

uprawnienia Klienta do rezygnacji z zamówienia i odstąpienia od umowy;

e) zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

2. Do przeglądania stron i podstron internetowych sklepie internetowym ksiazkineli.pl, w tym przeglądania asortymentu sklepu internetowego ksiazkineli.pl, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu sklepu internetowego ksiazkineli.pl oraz strony internetowej ksiazkineli.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilności Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.

3. Do korzystania z niektórych funkcjonalności w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl, w tym rejestracji w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl, a także składania zamówień na produkty, niezbędne jest ponadto aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

4. W ramach korzystania ze Sklepu internetowego ksiazkineli.pl zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu internetowego ksiazkineli.pl lub w jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem, w tym rozsyłanie spamu, prowadzenie za pośrednictwem Sklepu internetowego ksiazkineli.pl jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej lub promocyjnej.

5. Przeglądanie asortymentu Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl nie wymaga rejestracji (założenia Konta Klienta). Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl możliwe jest bez rejestracji, jak również po dokonaniu rejestracji (założeniu Konta Klienta). Do realizacji zamówienia i rejestracji, jak i realizacji zamówienia bez rejestracji konieczne jest podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia.

6. Rozliczenia transakcji e-przelewami przeprowadzane są za pośrednictwem spółki PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisanej do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000347935, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 4.500.000 na podstawie Regulaminu usług dostępnego pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin

7. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą lub przez konto PayPal przeprowadzane są za pośrednictwem spółki PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.. zgodnie z regulaminami usług dostępnymi pod adresem: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/useragreement-full#receive-payment

8. Sklep internetowy ksiazkineli.pl zastrzega możliwość wyboru sposobu udostępniania płatności. Możliwe jest czasowe lub stałe odłączenie wybranych metod płatności ze Sklepu internetowego ksiazkineli.pl

9. Płatność przy odbiorze (tylko gotówkowa) jest możliwa w siedzibie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa – tylko za uprzednim kontaktem telefonicznym lub mailowym i potwierdzeniem przez Sklep terminu i możliwości odbioru produktów. Z uwagi na ograniczenia epidemiczne możliwe jest czasowe wyłączenie przez Sklep internetowy ksiazkineli.pl możliwości odbioru osobistego, dlatego też między innymi konieczny jest uprzedni kontakt ze sklepem. W siedzibie sklepu nie ma możliwości płatności kartą.

§ 3. Rejestracja w Ksiazkineli.pl

(założenie Konta Klienta)

W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl, ale może ułatwić późniejsze składanie zamówień oraz może dawać dostęp do innych funkcjonalności.

CO DAJE REJESTRACJA (założenie Konta Klienta)?

Umożliwia Klientowi miedzy innymi wprowadzanie, zmienianie lub usuwanie danych. Daje możliwość zmiany adresów dostawy i innych danych zakupowych oraz sprzedażowych, jak również składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych, przeglądanie przez Klienta swojej historii zamówień oraz korzystanie z kodów rabatowych, jeżeli są przyznane dedykowane kody dla zarejestrowanych użytkowników.

INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI (założenia Konta Klienta)

a) Rejestracja, jak również korzystanie z Konta Klienta i funkcjonalności strony internetowej ksiazkineli.pl są nieodpłatne.

b) W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić on-line formularz rejestracyjny, udostępniony na stronie internetowej ksiazkineli.pl i przesłać go drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło. Formularz utworzenia Konta Klienta wypełnia się przez podanie między innymi imienia i nazwiska (nazwy wyświetlanej), adresu e-mail oraz ustanowienie hasła (adres e-mail można zmienić przez edytowanie danych w panelu Konta Klienta i zmianę adresu e-mail – w takim przypadku zmienia się również adres e-mail dotyczący logowania).

c) Podczas rejestracji i tworzenia Konta Klienta, jak również podczas składania zamówienia bez rejestracji Klient powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz z polityką prywatności i jeżeli się z nimi zgadza – zaakceptować ich treść. Brak akceptacji skutkuje brakiem możliwości założenia Konta Klienta i brakiem możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji.

d) Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego przez Klienta, Sklep internetowy ksiazkineli.pl na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji. Z tą chwilą proces rejestracji zostaje sfinalizowany i zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian danych podanych podczas rejestracji.

e) Klient loguje się do Konta Klienta na Sklepie internetowym ksiazkineli.pl przez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail i hasła, które podał podczas rejestracji.

f) Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego Konta Klienta na Sklepie internetowym ksiazkineli.pl. Hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Klienta.

g) Dokonanie rejestracji nie obliguje do składania zamówień przez swoje Konto Klienta. Klient ma możliwość składania zamówień również, jako klient niezarejestrowany.

h) Po dokonaniu rejestracji każdorazowe logowanie do Konta Klienta odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych następnie za pomocą ustawień Konta Klienta.

i) Konto Klienta utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia Konta Klienta i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu złożenia, rezygnacji i usunięcia Konta Klienta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.

j) W celu usunięcia Konta Klienta ze Sklepu internetowego ksiazkineli.pl należy skontaktować się e-mailowo na adres: sklep@ksiazkineli.pl. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowana do realizacji po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie Konta Klienta.

k) Każda ze stron umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta Klienta w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl może wypowiedzieć umowę bez wskazywania przyczyn. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy może by złożone w formie mailowej. Oświadczenie wywiera skutek na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym zostało złożone. W razie rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną konto danego Klienta przestaje być aktywne i nie jest już dostępne, a dane Klienta są usuwane.

l) Po stworzeniu profilu, w panelu Konta Klienta można dobrowolnie zaznaczyć opcję subskrypcji newslettera zaznaczając zgodę na jego otrzymywanie zgodnie z postanowieniami paragrafu 12 niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności.

m) Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Konta Klienta w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, jak również w następujących przypadkach:

– Naruszenie przez Klienta przepisów prawa lub niniejszego regulaminu przy korzystaniu ze strony www.ksiazkineli.pl, naruszenia praw osób trzecich (a w szczególności dóbr osobistych osób trzecich – posługiwanie się cudzymi danymi osobowymi) lub naruszenie zasad współżycia społecznego.

– Co najmniej dwukrotne zamówienie przez Klienta produktów za pobraniem (płatność podczas odbioru) z podaniem nieprawdziwych danych adresowych lub niepełnych, uniemożliwiających doręczenie przesyłki.

– Uporczywe, sprzeczne z dobrymi obyczajami działanie Klienta, polegające na powtarzającym się składaniu i anulowaniu zamówień przez Klienta. Klient, którego Konto Klienta ma zostać zablokowane zostanie o tym zamiarze powiadomiony mailowo przez Sprzedawcę. W przypadku zablokowania Konta Klienta – umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta zostaje rozwiązana, natomiast wiadomość e-mail powiadamiająca Klienta o zablokowaniu jego Konta Klienta jest wypowiedzeniem w trybie natychmiastowym umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. W przypadku wypowiedzenia Klientowi umowy o prowadzenie Konta Klienta z uwagi na uporczywe i sprzeczne z dobrymi obyczajami działania Klienta w stosunku do Sprzedawcy polegające na składaniu i anulowaniu zamówień – wszystkie złożone przez Klienta zamówienia do chwili blokady Konta Klienta zostają anulowane, a płatność za zamówienia niezrealizowane, jeżeli została już dokonana zostanie niezwłocznie zwrócona Klientowi w formie i na konto, z którego dokonał płatności. Klient ma możliwość złożenia pisma do Sprzedawcy z wnioskiem o anulowanie blokady Konta Klienta. Sprzedawca może oceniając okoliczności odblokować Konto Klienta, nie jest jednak do tego zobligowany.

§ 4. Zamówienia

4.1 Informacje zawarte na stronie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. W razie braku danego produktu na stanie u Sprzedawcy, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany mailowo przez Sprzedawcę z informacją o anulowaniu jego zamówienia przez Sprzedawcę, a wpłacona kwota za zamówienie (jeżeli płatność została już zrealizowana) zostanie zwrócona niezwłocznie przez Sprzedawcę (nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych) z wykorzystaniem takiego sposobu płatności i na to konto, z którego korzystał Klient przy dokonywaniu płatności.

4.2 Ceny produktów wskazane na stronie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl:

a) zawierają podatek VAT i są podawane w złotych (w walucie polskiej);

b) nie zawierają kosztów dostawy, które są zależne od wielkości i wagi paczki oraz tego, czy przesyłka jest krajowa (dostawa na terenie Polski), czy zagraniczna. Koszt przesyłki jest obliczany przez stronę Sklepu internetowego ksiazkineli.pl po dodaniu przez Klienta produktów do koszyka, a przed złożeniem zamówienia przez Klienta i przed dokonaniem opłaty przez Klienta.

c) Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta i przed dokonaniem płatności.

4.3 Sklep internetowy ksiazkineli.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Zmiana ceny produktu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny. Sklep internetowy ksiazkineli.pl może przeprowadzać akcje promocyjne oraz wyprzedaże na zasadach wskazanych na stronie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl.

4.4 Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem strony internetowej sklepu ksiazkineli.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, chyba że strona będzie w konserwacji lub nieczynna z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

4.5 W celu złożenia zamówienia należy zalogować się do swojego Konta Klienta w Sklepie Internetowym ksiazkineli.pl lub skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji (bez Konta Klienta).

4.6 Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony Sklepu internetowego ksiazkineli.pl, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Aby dodać produkty do koszyka należy przy wybranym produkcie kliknąć przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Zostanie on automatycznie dodany do listy zakupowej Klienta. Zawartość koszyka Klient może sprawdzić w prawym górnym rogu strony klikając ikonkę „KOSZYK”. Klient dokonując wyboru produktu powinien zwrócić uwagę, iż przy niektórych produktach konieczny jest wybór opcji produktu, jak np. rozmiaru/wzoru/koloru. Przy niektórych produktach Klient może też skorzystać z opcji dodania dodatkowego produktu w promocyjnej cenie, wyświetlanego obok właściwego produktu. W tym celu należy zaznaczyć właściwe okienko (znaczek w kwadraciku) i kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA”. Dodane zostaną do koszyka oba produkty – główny oraz dodatkowy produkt w promocji (zaznaczony znaczkiem w kwadraciku).

Uwaga: dodanie produktu do koszyka nie jest jednoznaczne z jego rezerwacją. Jeżeli Klient nie sfinalizował zamówienia i nie dokonał płatności – produkty w koszyku Klienta nadal są dostępne dla innych klientów i mogą zostać sprzedane. W takiej sytuacji, w razie wyczerpania stanów magazynowych Klient traci możliwość zakupu tych produktów i może skontaktować się ze Sprzedawcą, aby ustalić ich ewentualną dostępność na adres email: sklep@ksiazkineli.pl.

4.7 Klient po skompletowaniu całości zamówienia – dodania do koszyka wszystkich produktów, które chce zamówić – przechodzi do zakładki „TWOJE ZAMÓWIENIE”, gdzie pokazana jest cała lista produktów dodanych do koszyka. W tym miejscu może zmodyfikować listę – dodać lub odjąć ilość produktów lub usunąć produkty z koszyka. Po wprowadzeniu zmian, aby zobaczyć aktualny status listy produktów, Klient powinien kliknąć w ikonkę „ZAKTUALIZUJ KOSZYK” – wtedy pokaże się aktualna lista produktów znajdujących się w koszyku Klienta. Klientowi wyświetla się również informacja – PODSUMOWANIE KOSZYKA – gdzie jest wskazana łączna cena brutto za wybrane produkty. Pod hasłem WYSYŁKA Klient powinien wybrać metodę dostawy. Przy opcji dostawy wyświetla się kwota stanowiąca koszt dostawy na terenie Polski. SUMA wskazuje łączną cenę do zapłaty przez Klienta stanowiącą koszt produktów wraz z kosztem dostawy. Pod metodami płatności może wyświetlać się domyślny adres dostawy. Aby zmienić dane do wysyłki, a następnie przejść do płatności Klient powinien kliknąć przycisk DANE DO WYSYŁKI i PŁATNOŚCI. Poniżej znajduje się pole KUPON. Jeżeli Klient posiada kupon może wpisać jego kod w polu „kod kuponu”, a następnie kliknąć „zastosuj kupon”.

4.8 OPCJE DOSTAWY (Polska):

a) Kurier InPost (dostawa w dni robocze od poniedziałku do piątku, chyba że co innego jest wskazane przy wyborze metody dostawy, jako opcja weekendowa).

b) Paczkomat InPost.

c) Kurier InPost za pobraniem – w wyjątkowych przypadkach, a szczególnie w przypadku seniorów wyrażamy zgodę na płatność za pobraniem. Jeżeli jest to dla Ciebie ważne – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Pomożemy złożyć zamówienie :).

d) Odbiór osobisty – z uwagi na ograniczenia epidemiczne – tylko za uprzednim kontaktem ze Sklepem internetowym ksiazkineli.pl i potwierdzeniem przez sklep możliwości odbioru osobistego.

Regulaminy świadczenia usług kurierskich przez InPost dostępne są pod linkami: https://inpost.pl/regulaminy

4.9 Klikając przycisk „DANE DO WYSYŁKI i PŁATNOŚCI” Klient przechodzi w zakładkę „DANE DO ZAMÓWIENIA”. Klient w tej zakładce wypełnia dane do wysyłki. Dane do wysyłki mogą wypełnić się też domyślnie – jeżeli Klient składa zamówienie za pomocą Konta Klienta, a dane do wysyłki są zapamiętane – wyświetlają się one w formularzu zamówienia. Klient może je zmienić – kasując i wpisując nowe dane.

4.10 Następnie, aby finalizować zakup Klient powinien wybrać metodę wysyłki (koszt wysyłki na terenie Polski wyświetla się przy danej metodzie dostawy). W przypadku WYSYŁKI POZA GRANICE POLSKI – prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@ksiazkineli.pl ze wskazaniem produktów, które Klient chce zamówić i adresu dostawy. Wycenimy przesyłkę i wrócimy z informacją mailową.

4.11 SUMA wskazuje na łączną kwotę brutto do zapłaty zawierającą cenę produktów oraz koszt transportu.

4.12 Klient chcąc sfinalizować zamówienie – dokonać zakupu i płatności powinien następnie przeczytać i zaakceptować niniejszy regulamin i zaznaczyć we właściwym okienku, iż oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia (jest to pole obowiązkowe). Klient powinien zapoznać się również i zaakceptować politykę prywatności (jest to pole obowiązkowe).

4.13 Klikając w link KUPUJĘ i PŁACĘ Klient składa zamówienie, które wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Klient przechodzi do płatności i wybiera metodę płatności.

4.14 Istnieje możliwość płatności przez:

a) Przelewy internetowe – przez system Przelewy24 – zgodnie z udostępnionymi metodami płatności przez Przelewy24. W przypadku opcji płatności kartą uprzejmie informujemy, iż: operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

b) Zwykły przelew – należy wybrać Przelewy24 – następnie wybrać bank i wydrukować (ewentualnie przepisać) druk do zwykłego przelewu i dokonać płatności na poczcie, w banku lub w innym podmiocie obsługującym przelewy bankowe;

Uwaga: Aby przyspieszyć proces księgowania i nadania przesyłki – prześlij do nas zdjęcie z potwierdzeniem zlecenia przelewu na sklep@ksiazkineli.pl.

Inne metody płatności:

c) PayPal (jeżeli jest uruchomiony w sklepie) – pozwala dokonać zakupu przez system PayPal lub kartę kredytową podłączoną do systemu PayPal.

d) Za pobraniem – w wyjątkowych przypadkach, a szczególnie w przypadku seniorów możemy wyrazić zgodę na płatność za pobraniem. Jeżeli jest to dla Ciebie ważne – skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Pomożemy złożyć zamówienie :). W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. Koszt wysyłki za pobraniem może być wyższy od zwykłej przesyłki niepobraniowej. O koszcie wysyłki za pobraniem Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę przed złożeniem przez niego zamówienia.

e) Płatność gotówką – jest możliwa w siedzibie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa – tylko za uprzednim kontaktem telefonicznym tel. 571 436 571 lub mailowym sklep@ksiazkineli.pl i potwierdzeniem przez Sklep terminu i możliwości odbioru produktów. Z uwagi na ograniczenia epidemiczne możliwe jest czasowe wyłączenie przez Sklep internetowy ksiazkineli.pl możliwości odbioru osobistego, dlatego też między innymi konieczny jest uprzedni kontakt ze sklepem. W siedzibie sklepu nie ma możliwości płatności kartą.

4.15 Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności Klient jest przekierowywany do zakładki OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ 🙂 z podsumowaniem zamówienia, a na podany przez Klienta adres e-mail wysyłany jest e-mail z informacją odnośnie zamówienia Klienta.

4.16 W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności zwykłym przelewem (poczta/bank/inna placówka) – Sklep oczekuje na zlecenie przez Klienta płatności do 3 dni roboczych. Brak zlecenia płatności w tym terminie powoduje automatyczne anulowanie zamówienia. Za datę zlecenia płatności uważa się datę złożenia zlecenia płatności przez Klienta w placówce płatniczej. Aby usprawnić księgowanie zaleca się przesłanie zdjęcia/skanu potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: sklep@ksiazkineli.pl lub MMSem na numer telefonu tel. 571 436 571.

4.17 W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta i zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy. W takim przypadku koszt zwrotu przesyłki do Sklepu (który wynosi tyle, ile wynosił koszt nadania przesyłki do Klienta), jaki ponowny koszt dostawy (który wynosi tyle, ile wynosił koszt nadania przesyłki do Klienta) obciążają Klienta. Klient jest zobowiązany do rzetelnego i dokładnego podania danych adresowych, włącznie z kodem pocztowym.

4.18 W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail podany przez Klienta komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia, wskazująca na status zamówienia. W ramach tej komunikacji Sklep internetowy ksiazkineli.pl może wysyłać informacjee o nieukończonym zamówieniu oraz – po zrealizowaniu zamówienia – może wysyłać do Klienta podziękowania z prośbą o wyrażenie swojej opinii (recenzji) dotyczącej zamówienia lub produktów. Wyrażenie takiej opinii (recenzji) przez Klienta jest dobrowolne. Komunikację do Klienta na podany adres e-mail i/lub telefon może wysyłać również przewoźnik, który realizuje usługę dostawy do Klienta w ramach zamówienia – InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Wielickiej 28, 30-552 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000543759, NIP: 6793108059, infolinia: 722-444-000 lub 746-600-000. Komunikację związaną z realizacją płatności w ramach danego zamówienia może stosować również podmiot za pośrednictwem którego Klient realizuje płatność za zamówienie. Szczegółowe informacje wskazane są w polityce prywatności Sklep internetowy ksiazkineli.pl.

4.19 CZAS NADANIA PRZESYŁEK:

a) Produkty oznaczone symbolem „kangur”, zamówione i opłacone do godziny 14.00 nadajemy tego samego dnia. Następnie czas doręczenia przesyłki zależy od firmy transportowej. Zwykle kurier InPost lub InPost Paczkomat doręcza przesyłki w ciągu 24 godzin, więc następnego dnia powinny być już u Klienta :).

b) Produkty oznaczone symbolem „koala” zamówione i opłacone do godziny 14.00 danego dnia, wysyłamy do 48 godzin.

4.20 WYSYŁKI ZAGRANICZNE:

Wysyłamy przesyłki w cały świat. Ceny przewoźników są zmienne, więc każdorazowo wyceniamy przesyłkę na postawie szacowanej wagi i wymiarów zamawianych produktów. Aby otrzymać wycenę Klient powinien skontaktować się z nami mailowo na: sklep@ksiazkineli.pl i napisać, które produkty chce zamówić i w jakiej ilości. Sklep dokona wyceny i poinformuje Klienta odnośnie proponowanej formy dostawy i kosztów przesyłki – Klient na tej postawie podejmie decyzje o złożeniu zamówienia. Zamówienie Klient składa mailowo.

4.21 SPRZEDAŻ HURTOWA

Sklep internetowy ksiazkineli.pl nie prowadzi w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl sprzedaży hurtowej i uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk produktu lub produktów, które mogą wchodzić w skład jednego zamówienia. Informacje o takich ograniczeniach dostępne są na stronie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl. W razie chęci zakupu większej ilości produktów prosimy o kontakt na sklep@ksiazkineli.pl

4.22 SPRZEDAŻ DEDYKOWANA (BIBLIOTEKI, SZKOŁY, PRZEDSZKOLA)

Sklep internetowy ksiazkineli.pl udostępnia bibliotekom, szkołom, przedszkolom i innym jednostkom edukacyjnym możliwość złożenia zamówienia w specjalnych ofertach cenowych (np. przy zamówieniach klasowych). Aby móc skorzystać z promocji, należy zapisać się na mailing promocyjny i zgłosić jednostkę/klasę przez specjalny formularz na stronie Sklepu internetowego ksiazkineli.pl.

Sklep internetowy ksiazkineli.pl uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej liczby sztuk danego produktu lub kategorii danych produktów, które mogą być objęte jednym zamówieniem.

§ 5. Modyfikacje zamówienia

1. Klient ma możliwość śledzenia statusu zamówienia klikając w link do śledzenia statusu zamówienia, który otrzymał mailowo od Sprzedawcy.

2. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu polegających na:

a) rezygnacji z części przedmiotów z zamówienia;

b) rozszerzenia zamówienia w ramach jednego kosztu przesyłki, o ile otrzymał informację o takiej możliwości na e-mail od Sprzedawcy,

aż do momentu zmiany statusu zamówienia na status „Gotowe do wysłania (paczka zamknięta)…”, z zastrzeżeniem sytuacji w których wyświetlany status różnić się będzie od faktycznego statusu zamówienia – takie sytuacje mogą wynikać z awarii systemu nadawczego, awarii systemu przewoźnika, czy na przykład opóźnieniu we wprowadzeniu danych przez przewoźnika do systemu lub innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klient po zgłoszeniu chęci modyfikacji zamówienia zostanie poinformowany przez Sklep internetowy ksiazkineli.pl o braku możliwości skorzystania na powyższych zasadach z modyfikacji zamówienia.

3. Klient ma możliwość anulowania całości zamówienia bez ponoszenia kosztów wysyłki, aż do momentu zmiany statusu zamówienia na status „Gotowe do wysłania (paczka zamknięta)…”, z zastrzeżeniem sytuacji w których wyświetlany status różnić się będzie od faktycznego statusu zamówienia. Takie sytuacje mogą wynikać z awarii systemu nadawczego, awarii systemu przewoźnika, czy na przykład opóźnieniu we wprowadzeniu danych przez przewoźnika do systemu lub innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Aby anulować całość zamówienia bez ponoszenia kosztów wysyłki Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo na adres sklep@ksiazkineli.pl lub telefonicznie na numer 571 436 571. Po zgłoszeniu Sprzedawca weryfikuje faktyczny status zamówienia i potwierdza Klientowi możliwość anulowania zamówienia. Klient po otrzymaniu potwierdzenia od Sprzedawcy powinien anulować zamówienie mailowo na adres sklep@ksiazkineli.pl. Brak możliwości anulowania zamówienia w tym trybie nie wyłącza możliwości odstąpienia przez Klienta od umowy na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie oraz przepisach prawa. W przypadku anulowania zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot płatności nastąpi w ciągu 3 dni roboczych.

§ 6. BRAK ODEBRANIA PRZESYŁKI

Każdemu może zdarzyć się nie zdążyć odebrać paczki :). Co wtedy?

a) Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Ustalimy najlepszy sposób działania, aby paczka doszła jak najszybciej do małego podróżnika. Jeżeli paczka już do nas wraca, a nie jest to produkt spersonifikowany np. na specjalne zamówienie – nadamy do Ciebie nową przesyłkę z takim samym produktem. Nastąpi wtedy konieczność dodatkowej płatności za nowe nadanie przesyłki (koszt wynosi tyle samo, ile wynosił koszt pierwotnego nadania) oraz zwrot kosztów podróży do nas nieodebranej przesyłki (koszt wynosi tyle samo, ile wynosił koszt pierwotnego nadania) – wynika to między innymi z faktu, iż przewoźnik w przypadku zwrotu paczki pobiera opłatę za zwrotną podróż przesyłki. W celu dokonania płatności – wyślemy do Ciebie link.

b) Jeżeli nie odebrałeś produktu spersonifikowanego np. ze specjalną dedykacją, musimy poczekać na zwrot przesyłki do nadawcy, czyli do nas. Wtedy możemy ją ponownie nadać do Klienta. Klient ponosi wtedy koszt zwrotu przesyłki do nadawcy (wynosi on tyle samo, ile wynosił koszt pierwotnego nadania) oraz koszt ponownego nadania paczki (wynosi on tyle samo, ile wynosił koszt pierwotnego nadania). W celu dokonania płatności – wyślemy do Ciebie link.

§ 7. KODY RABATOWE

1. Kody rabatowe, to kody zniżkowe na zakupy produktów w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl, które w warunkach określonych w danej akcji promocyjnej otrzymuje Klient. Tylko zarejestrowany Klient (czyli Klient posiadający aktywne Konto Klienta w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl) może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego do wykorzystania w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl. Kody rabatowe przyznaje Sprzedawca lub inny podmiot wskazany przez Sprzedawcę, który jest upoważniony do przyznawania kodów rabatowych.

2. [Czas na wykorzystanie rabatu] Kody rabatowe posiadają okres ważności wskazany w informacji przy danym kodzie, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Po upływie tego czasu kody przestają być aktywne i nie jest możliwe ich przywrócenie, czy jakikolwiek inny sposób ich

wykorzystania. Kody rabatowe nie mogą być wymieniane na gotówkę, nie mogą być wykorzystywane częściowo, ani wielokrotnie, chyba że co innego wynika z regulaminu promocji danego kodu.

3. Okres ważności rabatu określany jest w dniach. Kod można wykorzystać do godziny 23:59:59 ostatniego dnia ważności rabatu.

4. Przez wykorzystanie rabatu rozumie się zakończenie transakcji (tj. dokonanie zakupu z płatnością) przy której wykorzystuje się dany kod rabatowy. Kody rabatowe nie mogą być wykorzystywane przy płatności za pobraniem lub przez użytkowników, którzy nie mają zarejestrowanego Konta Klienta w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl.

5. Kod rabatowy nie może być łączony z żadnym innym kodem rabatowym, czy innymi promocjami, chyba, że co innego stanowi regulamin danej promocji czy zasady udzielania danego kodu rabatowego.

6. Po uwzględnieniu rabatu kwota do zapłaty nie może być niższa niż 1 zł.

7. Niezależnie od niniejszego regulaminu kody rabatowe mogą posiadać własne regulaminy promocyjne.

§ 8. eKARTA PREZENTOWA

Sklep internetowy ksiazkineli.pl może udostępnić Klientom możliwość nabywania eKart prezentowych. Zasady nabywania i użytkowania eKart prezentowych określa regulamin eKart prezentowych.

§ 9. Reklamacja

1. Sklep internetowy ksiazkineli.pl zapewnia dostawę Towaru nowego, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wad produktów Sklep internetowy ksiazkineli.pl ponosi odpowiedzialność za wady (rękojmia).

2. Każda rzecz kupiona w Sklepie internetowym ksiazkineli.pl może być reklamowana. Okres rękojmi trwa dwa lata od daty doręczenia towaru Kupującemu.

3. Reklamację można złożyć pisemnie lub mailowo na adres sklep@ksiazkineli.pl podając: numer zamówienia, dane osoby zamawiającej, opis wady produktu załączając zdjęcia wady oraz treść żądania. Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego 571 436 571.

4. Odsyłając reklamowany towar w procedurze reklamacyjnej Klient powinien wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Adres do odesłana reklamowanego towaru: Willson Media Monika Ćwiek, ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa.

5. Sklep internetowy ksiazkineli.pl rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail lub sms. Możliwy jest też kontakt telefoniczny.

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w sytuacji gdy żądaniem Klienta jest zwrot wadliwego towaru – Klient otrzyma zwrot należności za towar, a zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do Sklepu internetowego ksiazkineli.pl – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: sklep@ksiazkineli.pl.

7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu.

8. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił Sprzedawcy za nabycie danego produktu.

§ 10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w sklepie Internetowym ksiazkineli.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty doręczenia produktu, bez podawania przyczyny. W takiej sytuacji Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

2. Prawo odstąpienia nie przysługuje przy produktach dedykowanych dla Konsumenta tj. przygotowanych dla Konsumenta na specjalne zamówienie np. z dedykacją imienną w książce.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta):

a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

4. Konsument, który chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien poinformować Sklep internetowy ksiazkineli.pl o swojej decyzji. Może w tym celu wykorzystać wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy – znajdujący się na końcu niniejszego regulaminu. O swojej decyzji Klient powinien poinformować sklep pisemnie lub mailowo na adres e-mail: sklep@ksiazkineli.pl wskazując dane pozwalające zidentyfikować zamówienie: imię i nazwisko, numer zamówienia i w przypadku zwrotu częściowego – wskazać który towar zwraca. Towar zwracany w ramach uprawnienia o odstąpieniu od umowy nie powinien mieć śladów użytkowania. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

5. Adres do odesłana zwracanego towaru: Willson Media Monika Ćwiek, ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszaw;

6. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Konsument przesyła do Sprzedawcy zwracany towar. Koszty zwrotu przesyłki ponosi Konsument. Po otrzymaniu towaru Sprzedawca zwraca Konsumentowi uiszczoną opłatę. Zwrot płatności za zwrócone produkty następuje w terminie 14 dni od daty doręczenia zwracanych produktów Sprzedawcy. Zwrot płatności następuje przez zlecenie przez Sprzedawcę przelewu zwrotnego – na konto, z którego dokonywana była płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie wskaże inny sposób zwrotu należności, który nie wiąże się dla Sprzedawcy z dodatkowymi kosztami lub nie jest nadmiernie uciążliwy. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

§ 11 Zwroty należności Klientom

1. Zwroty płatności do Klientów w przypadkach przewidzianych w niniejszym regulaminie zlecane są w ciągu 14 dni od dat wskazanych w niniejszym regulaminie.

2. Zwroty płatności następują przez zlecenie przez Sprzedawcę przelewu zwrotnego takim sposobem, jakim wykonywana była płatność i na konto, z którego dokonywana była płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie wskaże inny sposób zwrotu należności, który nie wiąże się dla Sprzedawcy z dodatkowymi kosztami lub nie jest dla Sprzedawcy nadmiernie uciążliwy.

3. W sytuacjach, w których Klient dokonał płatności przy użyciu kodu rabatowego lub eKarty Prezentowej zwrot w zakresie środków wykorzystanych z kodu rabatowego bądź eKartę Prezentową jest dokonywany jako odnowienie kodu rabatowego bądź doładowanie eKaty Prezentowej.

§ 12 Promocje

1. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl może przeprowadzać promocje. Promocje mogą być przykładowo następujące:

a. Dotyczące produktów (promocje produktowe), które obniżają cenę produktu stosownie do wskazanej przy produkcie wysokości rabatu. Rabat może być określony kwotowo lub procentowo.

b. Dotyczące wartości zamówienia (promocje wartościowe), które:

(i) obniżają ogólną wartość zamówienia znajdującego się w koszyku Klienta, a

(ii) dotyczą wybranych produktów objętych promocją, których łączny zakup wiąże się z zastosowaniem rabatu (kwotowego lub procentowego) w koszyku Klienta;

(iii) i wiążą się ze spełnieniem szczególnych warunków promocji, które są każdorazowo wskazywane w informacji o danej promocji na stronie sklepu Internetowego ksiazkineli.pl lub w innej komunikacji np. mailowej.

c. Dotyczące pakietów promocyjnych, które polegają na tym, że Klient dokonując zakupu danej ilości wybranych przez siebie produktów objętych promocją, a wskazanych na stronie promocyjnej, otrzymuje od sklepu Internetowego ksiazkineli.pl rabat, który może być określony jako kwotowy lub procentowy na najtańszy produkt;

d. Boxy promocyjne, które polegają na tym, że Klient nabywa kilka produktów spakowanych łącznie w jednym pakiecie. Klient otrzymuje jedną cenę na box promocyjny kilku produktów.

2. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile wprost nie wynika to z opisu danej promocji.

3. W przypadku rezygnacji przez Klienta z jednego lub większej ilości produktów, których łączny zakup aktywował możliwość zastosowania rabatu lub promocji, rabat lub promocja na pozostałe produkty wchodzące w skład zamówienia (które Klient zachował) przestaje obowiązywać. Zachowane przez Klienta produkty nabywane są przez Klienta w regularnej cenie wskazanej na stronie ksiazkineli.pl, tak jakby Klient nie skorzystał uprzednio z promocji przy składaniu zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania jeżeli produkt wchodzący w skład zamówienia był wadliwy i został zareklamowany, a strona ksiazkineli.pl nie była w stanie zgodnie z przepisami usunąć wady w odpowiednim czasie lub wymienić produkt na produkt wolny od wad.

4. Możliwość skorzystania z niektórych promocji może być uzależniona od podania kodu rabatowego dedykowanego do danej promocji. Dedykowany kod rabatowy Klient będzie musiał wpisać podczas składania zamówienia.

5. Jeżeli przedmiotem zamówienia jest box promocyjny – jest on traktowany jako jeden produkt i nie ma możliwości jego podziału. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość – odstąpienie obejmuje cały box promocyjny. Nie ma możliwości zachowania tylko części produktów z boxu.

6. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl ma dowolność w ustalaniu treści promocji i czasu ich trwania. Możliwe jest również ustalenie przez sklep Internetowy ksiazkineli.pl promocji do wyczerpania stanu magazynowego produktów promocyjnych.

§ 12 Dane osobowe i ciasteczka

1. Klient w Sklepie Internetowym ksiazkineli.pl podaje dane osobowe dobrowolnie. Jest to niezbędne do dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym ksiazkineli.pl, korzystania przez Klienta z usług świadczonych przez Sklep Internetowy ksiazkineli.pl drogą elektroniczną (np. prowadzenie Konta Klienta, gdzie niezbędne jest podanie danych osobowych), realizacji procedury zakupowej, jak i dostawy, kontaktu pozakupowego (np. w procedurze odstąpienia od umowy lub reklamacji) lub innych sytuacji, które oczywiście wynikają z procedury zakupowej i są jej częścią.

2. Klient podając dane osobowe oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.

3. Dane osobowe podawane są przez Klienta podczas składania zamówienia w Sklepie Internetowym ksiazkineli.pl – podczas tworzenia i rejestracji Konta Klienta oraz składania zamówienia, podczas składania zamówienia bez rejestracji, w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl, w procedurze realizacji zamówienia i dostawy, czy zapisywania się na powiadomienia e-mail, czy sms.

4. Dane osobowe podawane przez Klienta w Sklepie Internetowym ksiazkineli.pl przetwarzane są przez Willson Media Monika Ćwiek ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa, NIP: 525 223 99 50 (administrator danych).

5. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl przetwarza dane osobowe w celu:

a. świadczenia usług drogą elektroniczną wskazanych w niniejszym regulaminie (np. prowadzenie Konta Klienta);

b. zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta, kontaktu z Klientem w związku z zamówieniem, dostawy produktów, jak i późniejszej obsługi zamówienia (np. odstąpienie, reklamacja, wymiana, czy obsługa kwestii księgowo-fakturowych);

c. w celu kontaktu mailowego (newsletter) – jeżeli Klient wyrazi na to zgodę.

6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych. Może je też poprawiać i żądać usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane bezpośrednio przez Klienta – dla klientów posiadających aktywne Konto Klienta – po zalogowaniu się na to konto w zakładce danych. Klient może też wysłać zgłoszenie z prośbą o zmianę lub usunięcie danych na adres ado@ksiazkineli.pl

7. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się w Polityce Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego regulaminu.

§ 12 Newsletter

1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail z newsletterem – jest to zamówienie usługi – subskrypcja. Usługa dotyczy wysyłania przez Sklep Internetowy ksiazkineli.pl, w różnych odstępach czasu na podany przez Klienta adres e-mail newsletter informacyjny dotyczący Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl, wydawcy Willson Media, Neli Małej Reporterki, w tym w szczególności programu telewizyjnego Nela Mała Reporterka, akcji dla dzieci, spotkań autorskich, czy innych projektów Neli i fundacji Neli Małej Reporterki „The Adventure starts Here Foundation”, jak i wiadomości e-mail zawierających informacje handlowe (treści marketingowe) sklepu Internetowego ksiazkineli.pl i jego partnerów biznesowych, w tym w szczególności dotyczące promocji, nowości Neli Małej Reporterki i innych produktów i projektów/propozycji handlowych dedykowanych dla placówek oświatowych, czy bibliotek, promocje na zakończenie roku dla klas.

2. Newsletter jest subskrybowany przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym. Sklep może też udostępnić tę opcję w innych miejscach sklepu Internetowego ksiazkineli.pl na przykład przy składaniu zamówienia. Klient może również zaznaczyć tę opcję w terminie późniejszym w swoim Koncie Klienta lub zgłosić taką zgodę mailowo na adres sklep@ksiazkineli.pl

3. Klient nie musi wyrażać zgody na newsletter, aby dokonać zakupu lub założyć Konto Klienta. Subskrypcja jest dobrowolna i nie jest związana z żadnymi kosztami, które obciążałyby Klienta. Klient może z niej zrezygnować w dowolnym momencie: samodzielnie za pomocą Konta Klienta – przez odznaczenie właściwego pola „Newsletter” w zakładce „Moje konto”, może też zgłosić rezygnację wysyłając e-mail na adres sklep@ksiazkineli.pl.

4. Szczegółowe informacje odnośnie przetwarzania danych Klienta w tym zakresie wskazane są w Polityce Prywatności.

§ 13 Ciasteczka

1. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klienta ze Strony Internetowej sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta (które następnie odczytywane są przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej). Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu ksiazkineli.pl na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm plików „cookies” jest stosowany też w celach statystycznych, jak i w celu zapewnienia i zwiększenia jakości usług Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może w dowolnym momencie wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego, w tym określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep Internetowy ksiazkineli.pl do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu.. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub w niektórych przypadkach uniemożliwić korzystanie ze Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl. Jeżeli Klient korzysta z przeglądarki, której ustawienia pozwalają zapisywać na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta plików „cookies”, to oznacza, że Klient wyraża zgodę na ich zapisywanie na swoim urządzeniu. Szczegółowe informacje w tym zakresie Klient znajdzie w polityce prywatności.

2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła lub jakichkolwiek innych haseł. Hasła Klienta powinny być silne i składać się ze znaków specjalnych, małych i dużych liter oraz cyfr.

§ 14 REKLAMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA STRONY I SKLEPU

1. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl dokłada wszelkich starań, by dostępność do Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl była ciągła, niezakłócona, a usługi świadczone drogą elektroniczną były na najwyższym poziomie. Jednakże sklep Internetowy ksiazkineli.pl nie wyklucza awarii sklepu, serwera czy innych elementów funkcjonalności sklepu, spowodowane siłą wyższą. Możliwe jest również czasowe zawieszenie dostępu do sklepu Internetowego ksiazkineli.pl oraz usług świadczonych drogą elektroniczną w przypadku awarii, ale też konieczności przeprowadzenia konserwacji, czy innych czynności techniczno-naprawczych i uaktualnień.

3. Wszelkie reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl lub dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną Klient może przesłać mailowo na: sklep@ksiazkineli.pl lub pisemnie na adres Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl.

4. Klient w reklamacji powinien wskazać dane pozwalające na identyfikację podmiotu składającego reklamację i ewentualnie jego Konta Klienta, jeżeli reklamacja związana jest z funkcjonowaniem Konta Klienta. Klient powinien wskazać przyczyny reklamacji i opisać zakres żądania.

5. Sklep Internetowy ksiazkineli.pl odpowie na reklamację w ciągu 30 dni od daty jej doręczenia do Sklepu Internetowego ksiazkineli.pl w taki sposób i na taki w jaki została ona przesłana (adres/dane), z zastrzeżeniem innych, krótszych terminów wskazanych w bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą, rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.

2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, jest prawo polskie i jurysdykcja sądów polskich.

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (dla Konsumenta)

(skopiuj/wklej/wypełnij formularz i wyślij do nas mailem na adres: sklep@ksiazkineli.pl), a następnie wyślij do nas zwracane produkty na adres: WILLSON MEDIA, ul. SOLEC 18 lok. U5, 00-410 Warszawa (zwrotem nie są objęte produkty mające widoczne ślady używania).

Miejscowość…………………… data …………………………….

Do: WILLSON MEDIA ul. SOLEC 18 lok. U5, 00-410 Warszawa Odstępujący od umowy: Imię, nazwisko ………………………………. Adres ………………………………………….

Adres e-mail: ………………………………..

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr (wpisz numer zamówienia, który dostałeś mailem) ……………………………………………………

zawartej dnia ……………………, a dotyczącej zakupu towaru (wpisz zwracane produkty) …………………………………………… ………………………… podpis Konsumenta

Powrót do skróconej wersji regulaminu.